Dołącz do naszego zespołu
Co zyskujesz pracując w Trans Expert
- Ubezpieczenie Grupowe
Skorzystaj z możliwości ubezpieczenia na życie w preferencyjnych warunkach.
U nas dla naszych pracowników możliwość ubezpieczenia „Prywatna opieka zdrowotna” - Elastyczne formy zatrudnienia
Standardowo oferujemy umowę o pracę, lecz jeśli wolisz inny typ umowy – dogadamy się - Rozwój i wzrost wynagrodzenia
Zdobywając nowe kompetencje kształtujesz swoją ścieżkę kariery oraz pensję - Dofinansowania do szkoleń
Rozwój i nauka są wartościami które cenimy u nas w przedsiębiorstwie. Wspieramy pracowników którzy chcą się rozwijać. - Zniżki pracownicze
Dla naszych pracowników oferujemy 50% rabat na usługi serwisowania pojazdów - Wyposażone stanowisko
Każde stanowisko wyposażamy indywidualnie w najnowocześniejszy sprzęt potrzebny do realizacji swoich zadać - Cateringi owocowe
Co tydzień organizujemy dostęp do pysznego poczęstunku - Catering Śniadaniowy
Codziennie do naszej firmy przyjeżdżają dostawcy u których można zakupić świeże pyszne śniadanko. - Imprezy integracyjne
Organizujemy imprezy integracyjne dla pracowników. Poznajmy się jeszcze lepiej w życiu prywatnym. - Darmowy parking
Atutem pracy u nas jest darmowy parking dla pracowników. - Nowoczesna strefa przemysłowa
Nasza siedziba mieści na terenie Bydgoszczy, strefa jest dobrze skomunikowana z centrum miasta na terenie parku przemysłowego jest sieć ścieżek rowerowych.
Aktualne oferty pracy w naszej firmie
Jesteś zmęczony/zmęczona ciągłymi zmianami zasad podatkowych?
U Nas będziesz mógł/mogła się skupić nad prawidłowym zastosowaniem przepisów w jednej branży.
Jednocześnie jesteśmy gotowi i chętni do ulepszenia procedur.
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego,
- weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów i przychodów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji,
- wykonanie i nadzór u innych nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ewidencją zdarzeń księgowych,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w szczególności US, ZUS, GUS, Bank),
- analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych pod kątem prowadzonej działalności,
- współpraca z działem kadr i działem windykacji,
- wykonywanie wszelkich innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki.
Nasze wymagania
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego,
- mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w zakresie doradztwa podatkowego (nie jest to warunek konieczny),
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- staranność, dokładność i terminowość,
- umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana znajomość praktyczna programu Symfonia FK,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie księgowości i podatków w biurze rachunkowym.
Oferujemy
- wynagrodzenie 6000-8000 zł / miesiąc,
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się ogólnokrajowych firm świadczących usługi na rzecz firm transportowych,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych,
- finansowanie szkoleń,
- wsparcie ze strony zespołu doświadczonych księgowych,
- wdrożenie przez Główną Księgową,
- Regularna opieka Doradcy Podatkowego.
Zakres obowiązków
- Sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
- Prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Obsługa systemu kadrowo-płacowego
- Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac.
- Sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON.
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich
- Naliczanie zasiłków wychowawczych, opiekuńczych, chorobowych, macierzyńskich,
- Rozliczanie umów i potrąceń komorniczych.
- Sporządzanie sprawozdań i raportów.
- Rozliczanie wynagrodzeń i diet w transporcie międzynarodowym
- Obsługa klientów zewnętrznych
Głównym celem stanowiska jest pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy.
Podstawowe obowiązki
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami firmy
- realizacja założonych budżetów sprzedaży
- bezpośrednia bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
- udział w akcjach promocyjnych
Najważniejsze kompetencje zawodowe
- umiejętności komunikacyjne
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętność pracy w zespole
- wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
- zdolności handlowe
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w sprzedaży
- dyspozycyjność
- mile widziane prawo jazdy kategorii B